Prosty Fitness [Lekcja 6] Weekend z białkiem

Sobota i niedziela ahh jak to pięknie brzmi. Dobra, dobra to powiedz mi teraz szczerze ile razy zbliżając się do tych dwóch „magicznych dni” pomyślałeś: No to, teraz dwa dni mogę odpuścić z trzymaniem diety. Aaaaa ha! No właśnie. A co gdybym tak pozwolił Ci jeść w fast-foodzie?

Wszystkie lekcje i nawyki znajdziesz na stronie Prostego Fitnessu. Jeżeli nie wiesz czym jest Prosty Fitness to zapraszam Cię na stronę gdzie dowiesz się wszystkich szczegółów.

1. Ale jest weekend.

Nie jest zaskoczeniem to, że dla większości osób dbających o swoje zdrowie i sylwetkę najcięższą rzeczą jest konsekwentne wybieranie zdrowych produktów niezależnie od tego czy jesteśmy w domu czy poza nim. Przed Tobą największy sprawdzian naszego nawyku — weekend.

To przez te dwa magiczne dni, dochodzi do różnych sytuacji. Część osób uważa, że 5 dni zdrowego jedzenia zobowiązuje do zjedzenia czegoś „niezdrowego”. Czasem tłumaczymy się tym, że byliśmy ze znajomymi i nie wypada odmówić tej pysznie wyglądającej Margarity na cienkim cieście.

Podejdźmy do tego normalnie, tak abyś czerpał z tego przyjemność, że jest weekend, że jesteś w gronie najbliższych osób a nie myślał pół wieczoru jak uciec z restauracji aby nie mieli Ci za złe, że zamówiłeś tylko gotowane brokuły.

2. Pozwól mi kupić Ci obiad.

Usiądź na dwie minuty i pomyśl o czterech knajpach, restauracjach po prostu lokalach, w których dają jedzenie, a które dość często odwiedzasz. Niech dwa z tych lokali to będą tradycyjne fast-foody. Szybko i tanio.

Teraz zastanów się co możesz tam zamówić, aby spełnić nasz nowy nawyk. Musi to być potrawa, która zawiera mięso, jaja, ryby albo owoce morza. I to wszystko.

Kolejna restauracja niech będzie ze średniej półki cenowej, w której można zjeść tradycyjny obiad. Zasada taka sama, z menu pomyśl o obiedzie, który zapewni solidna porcję białka.

Na koniec coś bardzo ekskluzywnego. Restauracja o wysokim standardzie. W tym przypadku nie będzie żadnego problemu z wybraniem mięsa czy ryby. Z reguły takie restauracje mają w swoim menu potrawy, w których dominuje mięso bądź ryba z wysokiej półki cenowej.

3. Nie ma sytuacji bez wyjścia.

Teraz kiedy jesteś uzbrojony w 4 restauracje, które mogą dla Ciebie przygotować posiłek na 4 różne okazje (szybki lunch, obiad z dowozem do pracy, wykwintna kolacja) nie ma możliwości abyś nie spełnił naszego nawyku.

Świetnie jest mieć idealnie ułożony i skomponowany plan żywieniowy na cały tydzień, który wisi w kuchni na lodówce. Jednak mieć przy sobie właściwy posiłek w momencie kiedy przychodzi pora jedzenia jest czymś znacznie ważniejszym.

Co w kolejnej lekcji?

Dam Ci trzy przykładowe przepisy na śniadanie i 4 propozycje pełnowartościowych bogatych w białko posiłków na lunch, obiad czy kolacje. Nie jesteś tutaj aby spędzać dwie godziny w kuchni, dlatego też potrawy będą łatwe, smaczne i szybkie do przygotowania.

Dzisiejsze podsumowanie:

1. Przez najbliższe 2 tygodnie pracujemy nad zwiększeniem porcji białka w Twoim jadłospisie.
2.Pomyśl o czterech restauracjach i wybierz z menu po jednym z posiłku.
3. Baw się dobrze przez ten weekend, jesteś podparty solidną wiedzą na pewno sobie poradzisz.

Miłego weekendu!
Twój osobisty trener Tomek

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Diety i odchudzanie:

Nie możesz schudnąć? To może być powód Przepisy na lunch poniżej 400 kcal, którego pozazdrości koleżanka z pracy 4 koktajle, które uwolnią organizm od toksyn Koktajl palący kalorie z menu Ewy Chodakowskiej Pij miksturę przez 3 tygodnie. W ten sposób oczyścisz jelita i schudniesz 3 kg Koktajl hamujący apetyt, który przygotujesz w 5 minut Wywary, które oczyszczają z toksyn i pomagają schudnąć Schudła 10 kilogramów w 5 miesięcy. Metamorfoza Elizy Wydrych-Strzeleckiej, autorki bloga Fashionelka Owsianka z nasionami chia - śniadanie na płaski brzuch Mikstura oczyszczająca jelita Dieta na jesień - zasady, produkty dozwolone i zakazane Jednodniowy detoks wiosenny Anny Lewandowskiej Napój ODTRUWAJĄCY ORGANIZM z czerwoną herbatą 5 powodów, dla których nie warto rezygnować z węglowodanów na diecie odchudzającej Fit desery - proteinowe smoothie Domowy peeling do ciała z kawy 6 składników smoothie, które wspomagają spadek wagi Zrzuciła z siebie 65-kilowego człowieka. Metamorfoza Fatimy Orlińskiej Koktajl na płaski brzuch Schudła 32 kilogramy w ciągu 8 miesięcy. Metamorfoza Kariny Rudzińskiej Co jeść na kolację, by schudnąć? Na czym polega detoks jaglany? Kochanie, co ci zrobić na śniadanie? Kawę z masłem! Domowe zielone smoothies, które oczyszczają organizm

Popularne w tym tygodniu:

Koktajl hamujący apetyt, który przygotujesz w 5 minut Koktajl palący kalorie z menu Ewy Chodakowskiej Pij miksturę przez 3 tygodnie. W ten sposób oczyścisz jelita i schudniesz 3 kg Przepisy na lunch poniżej 400 kcal, którego pozazdrości koleżanka z pracy 4 koktajle, które uwolnią organizm od toksyn Jesienno-zimowe kolacje polecane przez Ewę Chodakowską Mąka z kasztana, spirulina, chlorella, młody jęczmień - czy na prawdę tego potrzebujesz by być fit? Produkty, po których błyskawicznie rośnie brzuch Wywary, które oczyszczają z toksyn i pomagają schudnąć Co tak naprawdę dzieje się z tkanką tłuszczową kiedy chudniesz? Wyjaśniamy Nie możesz schudnąć? To może być powód Dziewczyna przez trzy lata piła herbatki odchudzające. Po ich odstawieniu trafiła do szpitala