Nie mam czasu?

"- Ale Tomek ja naprawdę nie mam kiedy." Z tym stwierdzeniem spotykam się dość często kiedy proponuję swojemu podopiecznemu jeszcze jeden dodatkowy trening w tygodniu.

"- Tobie łatwo powiedzieć bo jesteś trenerem i musisz ćwiczyć."

Tak naprawdę mój jak i Twój dzień pod względem czasowym wygląda dokładnie tak samo. Praca, jedzenie, obowiązki, telefony, maile, czas dla rodziny, to też moje zadania do wykonania w trakcie całego dnia.

Pora w takim razie na mały eksperyment.

Ostatnio byłem w sytuacji pod bramkowej. Wiedziałem, że tego dnia nie będę miał możliwości pojechania na siłownię a i trening w domu będzie ciężki do wykonania. Miałem dosłownie odrobinę czasu na przygotowanie mojego obiadu.

Czyli co Tomek rezygnujesz?

To po cholerę wmawiasz wszystkim, że jeśli się chce to można znaleźć czas na trening.

Ciężko się rozmawia z samym sobą, zwłaszcza wtedy kiedy wiem, że ten głos w głowie ma rację.

Dobra dam radę! Chwyciłem za kamerę, ustawiłem ją na lodówce a na stole zostawiłem ustawiony stoper.

Zobacz również: 6 powodów, przez które nie możesz schudnąć z brzucha

Efekty tego szalonego? dziwnego? pomysłu widać na filmie.

Masz rację, że ten trening nie był w stu procentach dokładny, ale świadomość nie zrobienia go wcale była by dla mnie dużo większą porażką.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Jak powinien nawadniać się biegacz? Ćwiczenia na zgrabne pośladki Choroby, które możesz złapać na siłowni Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania 5 popularnych przekąsek po treningu, które tuczą Aerobiczna szóstka Weidera Co jeść przed i po popołudniowym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Żele dla biegaczy – doskonałe źródło paliwa Pompki. 8 tygodniowy trening dla średnio zaawansowanych. Przebiegła 100 metrów w 74 sekundy. Ma 101 lat Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Co jeść przed i po porannym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Domowe sposoby na zakwasy - prysznic, dieta, masaż Co jeść przed i po wieczornym treningu? Wskazówki Ewy Chodakowskiej Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? Trening po świętach — ćwiczenia w domu, na siłowni i na zewnątrz 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu Dlaczego ćwiczenia na pusty żołądek pozwalają spalić więcej tłuszczu? 10-minutowy trening wzmacniający organizm

Popularne w tym tygodniu:

Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Domowe napoje izotoniczne. Przepisy Anny Lewandowskiej Jak powinien nawadniać się biegacz? Kręć kilometry po technologię i rozpocznij rowerową rewolucję w Polsce